Visszaküldési Feltételek
A hibás és helytelen termékeket visszaküldheti szabályzatunk feltételeinek megfelelően.
Nem kívánt vagy hibás rendeléseket visszaküldheti hozzánk visszatérítés fejében, de csak akkor tudjuk visszavenni a termékeket, ha azok csomagolása sértetlen, vagy ha a megrendelő ügyfele kifizeti a termékeket, de csak írásos megerősítés után.
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy csatol egy kísérőlevelet, amiben feltünteti a nevét, rendelési azonosítóját, postai átvételét, a problémáját és a kívánt megoldást. (csere, visszatérítés).
Kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi visszaküldési feltételeket!
Nem kívánt vagy hibás rendeléseket visszaküldheti hozzánk visszatérítés fejében, de csak akkor tudjuk visszavenni a termékeket, ha azok csomagolása sértetlen, vagy ha a megrendelő ügyfele kifizeti a termékeket, de csak írásos megerősítés után.
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy csatol egy kísérőlevelet, amiben feltünteti a nevét, rendelési azonosítóját, postai átvételét, a problémáját és a kívánt megoldást. (csere, visszatérítés).
Kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi visszaküldési feltételeket!
Hibás termékek esetén:
- 14 naptári napon belüli szállítás esetén, mindig felkínáljuk Önnek a csere vagy a visszatérítés lehetőségét (postaköltség nélkül).
- 2 éven belüli szállítás esetén: ha, probléma merül fel a termékkel kapcsolatban, akkor azonnali javítást, cserét vagy kreditet ajánlunk fel ( a kredit tartalmazza az eredeti postaköltséget).
- Akkor jogosult csak a visszatérítésre vagy a cserére, ha a termék meghibásodása nem balesetből, hanyag- vagy rossz kezelésből származik!
- Minden visszaküldött terméket letesztelünk. Amint megérkezik a kifogásolt termék teszt központunkba, megvizsgáljuk azokat. Ha, hibát találnak szakembereink, akkor engedélyezik a cserét vagy a visszafizetést.
- Abban az esetben, ha ugyanarra a termékre nem tudjuk cserélni, akkor egy elérhető alternatív helyettesítő termékre cseréljük ki vagy jóváírás kerülhet érvénybe. Bizonyos körülmények között teljes visszafizetést ajánlunk.
- Minden garancián belüli vagy azon túli termék cseréjére vagy javítására irányuló postai költséget a vásárló fizeti meg.
Abban az esetben, ha nem találnak hibát a termékben a tesztelés során, akkor a terméket visszajuttatjuk Önnek.
Sérült termékek esetén:
- Megjegyzés: Kérjük, ellenőrizze le, hogy a termékek nem szenvedtek-e mechanikai sérüléseket mielőtt aláírja a szállítói papírokat! Ha, talál sérülést, írja meg a termékek átvételénél. Csak ezen az úton érvényes a postai garancia! Ha, aláírja a szállítói papírt anélkül, hogy megjegyzést tett volna sérült termékekre vonatkozóan, és csak azután veszi észre azokat, akkor nem tudjuk kárát kompenzálni.
- Ha, bármilyen termék sérülten érkezik, akkor keresse fel vásárlói ügyfélszolgálatunkat 3 naptári napon belül, csak ebben az esetben tudjuk kicserélni sérült termékét.
- Ha 3 napon belül nem találja sérültnek a termékeket, akkor nem jogosult a cserére.
Nem hibás termékek esetén:
- Ha, nem a kívánt termékeket kapta meg a V-TAC-tól vagy nem megfelelő mennyiségben kapta meg a szállítmányt, akkor 3 napon belül fel kell keresnie a vásárlói ügyfélszolgálatot a visszaküldés engedélyezése érdekében, különben a V-TAC nem tud felelősséget vállalni ez ügyben.
- Ha értesíti a V-TAC-ot a megadott feltételeknek megfelelően, a kötelezettségünk a következő: -pótolni a hiányt, kijavítani a hibás rendelést; vagy visszafizetni az Ön által fizetett mennyiséget a termékekre az eredeti fizetési mód szerint.
- A V-TAC nem tartozik felelősséggel bármilyen közvetett vagy következményes veszteségre vagy az ezek során észlelt sérülésekre, amikről tájékoztatja a V-TAC-ot. Tovább a V-TAC nem felelős abban, hogy pénzt fizessen Önnek kompenzáció céljából, csakis a megrendelt áru mennyiségét hajlandó megtéríteni.
- A fentiek felsorolásból semmi nem korlátozza az ön fogyasztói jogait az Ön országában.
- Minden visszaérkező terméket megvizsgálunk sérülés és hitelesség megállapításának céljából. Ha a V-TAC nem talál sérülést, fenntartjuk a jogot, hogy megtagadja a visszatérítést vagy a termék cseréjét.
- Ha, nem tart igényt a vásárlására és ha, bontatlan maradt a termék csomagolása akkor vissza tudja küldeni 7 naptári napon belül visszafizetés fejében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a postaköltségét nem áll módunkban megtéríteni.
Minden terméknek eredeti, bontatlan, épp csomagolásban kell visszaérkeznie!
Amennyiben a kérdésére nem talált választ a fenti felsorolásban keresse fel ügyfélszolgálatunkat az office@v-tac.eu címen..
Visszaküldés címe
"V-TAC EUROPE" Ltd"Rozhen" bul. 41, Sofia 1271,
BULGARIA